User journey map: why, how, what

Воркшоп с турецким профессором Меричем Биджакджиоглу (advisor for Social Entrepreneurship & Social Innovation, Özyeğin University, Turkey).

Бизнес 16+

The customer journey is the term for all the interactions a potential customer has with your company, product, or service along the path to making a purchase. The purchase transaction is the endpoint of all the engagements leading up to the purchasing decision and including the follow on.
In order to improve sales and build your brand, think more like a consumer. Keep your customer in mind every step of the way.
Conceptualizing customer engagement as a journey helps you to focus on the entire experience of doing business with your company. It starts with becoming aware of your product, to comparing it to alternatives and substitutes, to making an initial purchase, to returning for repeat business.

Поделиться:

1650 дней назад
26 октября 2019 13:30–15:30

Санкт-Петербург
Биржевая 16, аудитория 550
Показать на карте

Уже есть билет
Восстановить

Поделиться:

Связь с организатором

Напоминаем, что для того чтобы восстановить билет организатору можно не писать.

На этот адрес придёт ответ от организатора.

Подпишитесь на рассылку организатора

Восстановление билета

Введите адрес электронной почты, указанный при регистрации на событие

Обращаем внимание на то, что билеты должны были прийти к вам на почту сразу после покупки.

Возврат билета

Если вы хотите вернуть билеты, вы можете сделать это по ссылке из письма с билетами или оформить запрос организатору в вашем  личном кабинете.

Подробнее о возврате билетов